T O M E I

Filed under: by: buntalz


Sedih... tak dapat digambarkan ... pulang dr kerja bubbles ku ketiga-tiganya memberitahu kucing kesayangan kami telah tiada...

Comey aka TOMEI panggilan kami mati digigit anjig jiran tepat pukul 10pg tadi....
Sebelum keluar pagi tadi hanya acidz sahaja yg sempat bermain ...
Aku??? disebabkan terlambat aku tak sempat pon ucapkan
bye-bye kepadanya seperti selalu ...

Comey kucing periang ... slalu saja menggesel di kaki ku bila ku panggil namanya
comey tahu bila ku marah ... atau geram padanya ...
comey juga tahu bila saat kumanjakannya...

Bubbles ku bertiga sangat sayang padanya
...
Dnaz menangis teresak2 bila memberitahu ku berita tersebut
A'anz dengan perangai selambanya walau begitu sempat juga mengeluarkan kata sinis

"itulah a'an dah kata jgn lepaskan comey letak dalam sangkar tu tak nak dengar"

Pada hakikatnya kami selalu saja melepaskan comey bermain-main di waktu pagi dan hanya mengurungnya dalam sangkar waktu tengah hari dan malam.

walau tahu aku sangat allergic kepada kucing... tapi bersama comey aku tak pernah merasakan begitu...aku rasa selamat bersamanya dan aku tenang melihat telatahnya...

Bila waktunya akan kumandikan comey bersama acidz... Mungkin ada yg mengatakan aku EMO tapi seharusnya kita akan begitu kehilangan bila mereka yg kita sayang pergi meninggalkan kita ...


Selamat tinggal comey semoga kau bahagia bersamaNYA...
saat manis aku menjaga mu akan ku kenang ...

0 jot few words...: