Pernah kah...

Filed under: by: buntalz

pernah kah korang tiba2 rasa menyampah kat org ???
pernah kah korang rasa kalau ada satu power korang nak ZASS jer org tuh???
pernah kah korang rasa nak stapler jer mulut dia???

hahahahhahahah... AKU pernah DAN SEKARANG aku mengalaminya...






Jadik sekarang aku sedang berangan dan mengangankan atau lebih senang MEMIMPIKAN satu kejadian seperti ini ...



Tempat kejadian :- Office XYZ
Waktu :- XX:xxam

babak seterusnya...
Encik ABCDEF sedang berdiri sambil minum segelas kopinya sambil berborak dengan rakan seperrjuangan ...


"korang kena makan nih, bagus utk kesihatan..kalau dah makan kenyang boleh jaga badan"

"kalau tak nak untuk diri sendiri boleh belikan untuk mak ayah adik kakak abg ipar duai"

"kalau rasa nak cepat KAYA (<-- promosi skim cepat kaya palak) boleh jadik agen"

"alah masuk kan aja dalam RMXXXX dapatlah produk nih lebih kurang XXunit, lepas tuh jual dengan harga RMXXX untung dah RMXX utk satu unit ... then cuba darab bahagi campur tolak persen ..... bla, bla, bla, bla"
arrghhhh....tak habis2 lagi dengan produknya ...

--> mahu aja kulampirkan ayat2 yg begitu sinis sadis menusuk sembilu pilu

--> memandangkan ini mimpi ku dan aku mampu berkata apa2...OLEH ITU...


"ENCIK ABCDEF, u nih tak ada kerja ke?"


"hari tuh ENcik kata sama saya jurujual tak dibenarkan masuk... jadik saya rasa ENCIK kena duduk luarlah..sbb ENCIK jurujual"


"Kalau tidak ENcik berhenti aja kerja, dah ENCIK kata kerja sini tak dapat apa"


"Hmmm tapi satu suggestion saya, ENCIK buatlah kerja dan amanah yg diberikan pada ENCIK dari ENCIK asyik promosi barang-barang nih sebab company kita tak JUAL pun barang nih"

dan aku akan ketawa dengan penuh kesungguhan melihatkan mukanya yg penuh KELAT MELAT
hahahahahahahahhahahahahhahahahahahahahahhahahahahhahahahahaha.....

zzZZZaassSSssssss.....


akhirnya aku di alam nyata kembali sambil masih lagi menadah telinga mendengarkan leteran tentang produk yg dijual...

'Ku tak ingin mendengar lagi'















3 jot few words...:

On May 28, 2009 at 11:49 PM , Anonymous said...

la...ingatkan betul-betul 'dush' sebijik sama itu Mr ABCDEF..
hehehehe....

 
On May 30, 2009 at 3:14 AM , firahadifa said...

keke.... macam ku kenal saja org itu..... tapi di mana ya?.....

dia masih promote lagik ker kat akak???

 
On May 31, 2009 at 5:32 PM , buntalz said...

hahhaha..itu semua..angan2.. kalau boleh dah lama ku dushhhhh